Recenzie (345)
Honba za Klenotom Nílu (1985)
Stejně dobré jako Honba za diamantem. Možná jsem se u tohohle více bavil, protože Danny DeVito zde více perlil.
Honba za drahokamom (1984)
Opravdu fajnový film, u kterého se nenudíte a dobře pobavíte.
Hale and Pace (1988) (seriál)
Musím uznat, že tento seriál má spoustu dobrých hlášek. Ovšem má i dost hluchých míst a to mám britský humor opravdu rád. Jinak je to klasika.
Kam sa podela siedma rota? (1973)
"Já uklouz šéfe."
Generál Patton (1970)
I přes stáří snímku jde o vynikající válečný film, který sleduje jednoho z nejgeniálnější generálů historie. Na to, že film má bezmála tři hodiny, mě film hodně bavil. Dokonce jsem se i nasmál, protože G.S. Patton byl docela fanatický velitel a vtipný člověk k tomu. Pro mě je tento válečný film jedním z nejlepších.
Mačacie zlato (2008)
Co se týče vtipu bavil jsem se hlavně na začátku, pak už mi bylo líto to vypínat. A protože hledání pokladu je moje oblíbené téma, bavil jsem se dobře.
Vlasy (1979)
Já a muzikály nejsme kamarádi, to vím jistě.
Hlava v oblakoch (2004)
k
Vec (1982)
Teda atmosféra snímku je dosti mrazivá a to i přesto, že jde o 30. let starý thriller!
Správcovia osudu (2011)
Vcelku je to příjemný film, který nikoho neurazí a určitě nikoho nenadchne. Zejména proto, že film je od samého začátku sci-fi. Je to škoda, téma okolo osudu je vždy hodně zajímavé, zde se to řídí výhradně nějakým "šéfem" a správci osudu. A to se mi vůbec nelíbilo. Udělat ten film trochu jinak, líbil by se mi mnohem více.