Recenzie (82)
V mene otca (1993)
Všetky 4* za Daniela Day-Lewisa.
Neds (2010)
Vynikajúci film. Ostrovania boli, sú a budú divokí. Majú to v krvi. Človek s tým radšej nechce nič mať, ale zároveň je to veľmi príťažlivé. Kto tam aspoň chvíľu žil, to pozná.
Dannyho dvanástka (2004)
Zmätená hlúposť. Najhoršia je tam Julia Roberts, najlepší Bruce Willis. Načo ich je vôbec dvanásť???
Memento (2000)
Vyborny napad vyrozpravat pribeh zozadu dopredu a este aj neustale bojovat s kratkodobou stratou pamati hlavneho hrdinu - klobuk dole, skvela praca. Potom ale nerozumiem, ze zaverecna pointa akoby bola podana daleko pod standard budovany pocas celej stopaze filmu, To je jedna hviezda dole a druha za hlavnu postavu. Chcelo to uplne ineho herca.
Jeden musí z kola von (2011)
Vynikajuci herci, britsky poctivo zobrazena realita spionazneho sveta, avsak bez akychkolvek emocii, vytvorenia si vztahu k filmu a hlavne nuda, nuda a este raz nuda. Cely film doplaca na sposob vyrozpravania deja, alebo teda sposob zabitia deja.Jedna, ci dve silne sceny na takyto film nestaci.
Rozhovor (1974)
Gene Hackman vyborny, ale nuda neskutocna.
Nevidím zlo, nepočujem zlo (1989)
Vyborne som si pri tom oddychol a vyborne som sa pri tom zabavil.
Vek nevinnosti (1993)
Elegantný, estetický, vkusný a vyzretý filmový luxus.
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Konečne niečo slovenské a sympatické. Veľmi príjemné, aj keď v podstate bez deja.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Slabota. Ziaden pribeh, nulovy dej. 3D efekty som zazil iba 2x. Raz pri vesmirnej lodi a druhyraz pri nonstop kaslani prisediaceho vedla mna. Kebyze nejdem do kina aj z dovodu stretnutia s kamosmi, su to vyhodene peniaze.