Recenzie (45)
Číslo 9 (2009)
5 hvezd za - steampunk, za originalni zpracovani a dobrou zabavu :-)
Súdny deň (2008)
Na rozdil od vetsiny podobnych filmu se film nebere vubec vazne byt je to beckovy slepenec - prijemne to odsejpa a celkovy dojem surfovani postapokalyptickym vekem pusobi prirozene a neni to vubec nuda. Ba naopak je to skvely relax :-) Prekvapuje me tak nizke hodnoceni zde ale na druhou stranu kdyby to tocil Tarantule tak jsou z toho vsichni na popel...tady zrejme nevi co si maji myslet tak tam sazi nizke sarze.
Náhradníci (2009)
Nehodnotim filmarskou praci, nicmene myslim ze vetsina z nas se sveta nahradniku dozije - byt se bude jednat o datove jednotky ve virtualnim prostoru - a potom nas budou cekat podobna dilemata...
Umlčaní (2008)
Naprosto prekvapive. V mori neustale se opakujicich filmovych riffu a frazi je tohle jako zjeveni. EU thriller jak se patri :-)
Serenity (2005)
Nečekaně překvapivé...