Obľúbené filmy (10)
Kult hákového kríža (1998)
Spolok mŕtvych básnikov (1989)
Mesto bohov (2002)
Piráti na vlnách (2009)
Drive (2011)
Sejmout zabijáka (2011)
Legendy z Dogtownu (2005)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Gran Torino (2008)
4hvězdy za film a jedna bonusová za nádherný Ford Torino:o)