Recenzie (248)
Ťažko ho zabiť (1990)
1 proti vsem + segal=celkem nenudne straveny vecer.
Absolútna moc (1997)
Clint Eastwood je individualista a podle toho to take dopadlo. Neni to spatny film, je ale az prilis "zaostreny" prave na Eastwooda
Star Wars: Epizoda II - Klonovaní útočia (2002)
George Lucas se urcite poucil z "propadu" jendicky a tady se viditelne polepsil. Ty efekty, to je fantazie-efekty=5* + obrovska poklona!
Hviezdne vojny: Epizóda I - Skrytá hrozba (1999)
Prumerny fimovy zazitek, doma na televizi je to supr film, ale v kine je to lepsi prumer. Skoda, ze tak dokaze nekdo "zprznit" tak skvelou sagu jako jsou star wars...
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Podle me nejslabsi z celych tri dilu, ale i tak je to vyborny film, ktery ma o dost vic, nez mnoho jinych filmu...
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Nejlepsi ze vsech tri dilu, DV me vzdy dokazal vytocit na tu nejvysssi uroven a chtel jsem s nim vzdycky zatocit jako s nejakym hadrem.
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Super film a kdyz si jeste vzpomenu, kdyz jsem na tom byl v kine, jak jsem se po filmu citil-fantazie, a tak to ma byt!
Rýchlejší ako smrť (1995)
Moderni western se neobejde bez mnoha hereckych hvezd, i drive to tak bylo, ale drive byly westerny o neco lepsi. Sharon Stone je fakt kocka, ale do tohohle filmu mi proste nesedne, opak je Leonardo DiCaprio. Mam pocit, ze mu role byla psana na telo...
Verejný nepriateľ (1998)
Film, ktery radoby ukazuje na jake urovni je technika. Nedari se mu to, protoze technika se ubira jinym smerem. Ale vyborna kamera a velmi dobre hvezdne obsazeni delaji z filmu dobrou volbu.
Dobrodružstvo Poseidona (1972)
Celkem napinavy, kdyz jsem to videl, fakt jsem neveril zaverecnym titulkum, ze tam hraje opravdu Hackman. Nerekl bych, ze je to jeden z nejlepsich katastrofickych filmu, ale je taky dobry.