Recenzie (102)
Konec zločinu v Americe (2020)
Polovina filmu vypadá jak "behind-the-scenes" záběry, kdy sice herci hrají, ale nevěříte jim to. Prostě to neladí.
Jerry Seinfeld: Jak zabít 23 hodin času (2020) (relácia)
Také máte přítele, který nezavře pusu, ale nikdy nic ve skutečnosti neřekne? ... Ono to i místy vtipné je, ale tak "zbytečný/prázdný" stand-up speciál tu už dlouho nebyl. Alespoň tedy od A-list komika(-čky)..
Billy Madison (1995)
Následující citát vystihuje můj dojem z celého filmu:"Mr. Madison, what you've just said is one of the most insanely idiotic things I have ever heard. At no point in your rambling, incoherent response were you even close to anything that could be considered a rational thought. Everyone in this room is now dumber for having listened to it. I award you no points, and may God have mercy on your soul."
Bloodshot: Supervojak (2020)
Příjemné zpracování lehce futuristického sci-fi námětu. Dobré hodnocení hlavně za vizuální zpracování.
Špatné vychování (2019)
Po pravdě jsem to zabalil po dvaceti minutách. S "komedií" to nemá nic společného a jako drama se to vyvíjelo jako rozvleklina, která ke všemu nebyla vůbec zajímavá. Spoléhat na to, že tam možná budou skvělé herecké výkony, to přeci nestačí.
Middleditch & Schwartz (2020) (relácia)
Ve výsledku mnohem lepší, než trailer napovídá.
Kill Ben Lyk (2018)
Na teenagery to cílené nebylo a byla to skutečně lowcost(?) vybíječka, na rozdíl od detektivního "whodunnit and how" filmu Knives Out, s kterýmžto má tento film jen pramálo společného. Mnohem více to připomínalo Attack the Block, ale přes relativně krátkou stopáž to neudrží divákovu pozornost.
Pán tygrů (2020) (seriál)
Parádní cliffhangery na konci každé epizody.
Stargirl (2020)
Jiná než disneyovská produkce by tomu slušela. Přesto se jedná o decentní feelgood filmový počin.
Olympijská láska (2019)
Zajímavý koncept, ale s komedií to nemá nic společného ani v těch nejštědřejších definicích oné kategorie. Navíc hlavní ženská postava působí dojmem nevyhnutelného mentálního selhání.