Recenzie (548)
Tarzan 2 (2005)
Bohuzel uz slabsi pokracovani klasiky. 50%
Sindibád a Minotaurus (2011) (TV film)
Jednu hvezdu za nejhorsi herecke vykony roku. 10%
Médium (2005) (seriál)
Kazdy den se vzbudi a vidi vrazdu. Tak to chce vyresit ale policie ji neveri a nebere to vazne. Uz po 129te. 40%
Vrtieť psom (1997)
Hoffman a De Niro nezklamou snad nikdy. Perfektni scenar. Snad az zbytecne prodluzovani deje. 70%
Plán hry (2007)
Dalsi The Rockuv prumerny snimek kdy si hraje na chuvu. Proste asi americky zpusob vychovavani deti. 50%
La Luna (2011)
Tyto predfilmy skoro vzdy sklidi uspech a stalo se i ted. 75%
Na stojáka (2004) (relácia)
Nekdy dobre, nekdy spatne... 50%
Baby to chcú tiež... ale poriadne (2001)
Bohuzel nemam moc v oblibe nemecke filmy a uz vubec ne komedie. 20%
Cry-Baby (1990)
Jako pribeh je obycejny a nekdy az prehnany. Dalo by se rict ze i bracha filmu Pomada. Depp zari jako vzdy. Perfektni soundtrack. 60%
Toto je raj (2012)
Ano, takovych filmu je hodne. Ale kdyby se ve scenari vychytaly mouchy dal bych i 4 hvezdy. Uzil jsem si to a za hodnocenim si stojim. 60%