Recenzie (548)
Ruby Sparksová (2012)
Zvrhle, nechtene, nadherne... 9/10
Don't Stop (2012)
Jiný svět... Můj svět! Bohužel v trochu odlehčeném podání. 5/10
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
Bohužel na tohle už se nadá vymyslet nic nového. Jde o stereotyp. Jediné co baví je veverka a taky má za to 3 body. Zvířata už se chovají jako lidé? Ledová loď? Opičí pirát? Kde je ta krása a jednoduchost prvního dílu? 4/10
Môj otec je šialenec (2012)
Vtipné, zábavné a ujeté. 7/10
Amazing Spider-Man (2012)
Grafické zpracování perfektní. Příběh mi ale oproti starému Spider-manovi přišel až příliš jednoduchý a syrově zpracovaný což není u Marvelu až tak zvykem. 60%
Tankový prápor (1991)
Stará a dobrá klasika která je bohužel už postupem doby ohraná. Je to i tím, že v TV to jede 20krát ročně. 65%
Hry o život (2012)
Perfektni zacatek ale bohuzel postupem casu se film odebral nekam do vecnych lovist a ztracel na sile a rychlosti. Cekal jsem vic akce v lese a urcite lepsi konec. 65%
Cesta samuraje (2010)
Dobrý nápad ale až zbytečně syrově zpracovaný film. 50%
Titanic (1997)
Bohužel všechno tohle je pořád dokola. Slyším jen Titanic, Dokument o Titanic, Film o filmu Titanic, Titanic 3D atd atd. Vážně mi to skoro nic nedává a beru to jako průměrný film. 50%
Lockout: Útek z MS-1 (2012)
Na akční sci-fi zrovna nejsem ale na tenhle kousek se kupodivu dalo dívat. Děj pěkně ubíhá a zapadá do sebe. Pearce a Grace jsou sehraní. Nejvíc mě štve grafické zpracování. Viz. Jízda na motorce. 65%