Obľúbené seriály (10)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Zatím nejlepší seriál, který jsem viděl. Dokonalý vtip a plno různorodých postav. Pro mě číslo 1! 95% (DĚJ ***** VTIP ***** HERCI *****) IMDb.com: 8,4/10
Black Books (2000)
Zatím nejlepší seriál co jsem viděl... Moran je blázen. 10/10
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
Teória veľkého tresku (2007)
BAZINGA!!! 95%
Věřte nevěřte (1997)
Futurama (1999)
Kriminálka Las Vegas (2000)
M.A.S.H. (1972)
Komediální zpracování války v Koreji kdy se děj odehrává v polní nemocnici 4077. Tenhle seriál prostě žeru. 90%