Recenzie (23)
Camelot (2011) (seriál)
V posledním roce a půl jsem viděl necelých 20 seriálů(všechny jsem dokoukal), ale tenhle je zdaleka nejhorší. Vydržím hodně, někdy se dívám jen abych viděl jak ty absurdní scénáře skončí(Invasion, Heroes), ale tady mne to opravdu nezajímalo, takže 4 díly a víc fakt ne. Zkusil jsem to jen kvůli Evě Green, ale Artuše zkousnout nedokážu. Až na Lota a Uthera všichni nehorázní hošani. Je to statické jak televizní inscenace. Hudba ok, ale kvůli tomu se na seriály nedívám.
Šanghajský polibek (2007)
Hayden je asi jediná herečka do 25ti, kterou jsem si fakt oblíbil. Škoda, že zde má tak málo prostoru, dívalo by se mi na to líp. Ken je pro mě nestravitelný. Co se týče žánru, je to hybrid, takže od všeho trochu- bohužel trochu málo na to, aby z toho byl dobrý film.50%
Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o sexe, ale báli ste sa opýtať (1972)
Šíleně mě to nebavilo, ale protože jsem se doteď důsledně vyhýbal Woodymu a chtěl jsem vědět proč vlastně, tak jsem v rámci rozšiřování obzorů dotrpěl. Podle mě humor stárne ze všeho nejrychleji, takže komedie 39 let po svém vzniku těžko může, alespoň mě, výrazně pobavit. Z toho nejlepšího se stane v drtivé většině něco úsměvného. Ale výjimky jsou, např. Chaplin, Laurel a Hardy....chápu, že na svojí dobu to rozebíralo ožehavá témata, ale to mi zdaleka nestačí....ovečka byla fakt roztomilá, to jsem ani nevěděl, že takhle pěkný existujou....Woodyho italština taková nějak ostravsky kratka, ještěže takhle nemluvěj italové, to by mě nasrali.
Alexander Nevský (1938)
Hodnocení jistě dané také tím, že jsem těsně předtím dočetl knihu o stalinistickém Rusku, kde právě v r.38 vrcholil teror. Proto hlášky typu: Lide ruský, pojď na smrt se bít, vyvolávají pocit dávení, protože v Rusku nikdy žádná svobodná volba neexistovala....samozřejmě souboje jsou vtipné a jak se proboří minimálně 20 cm tlustý led také....Blalle má s tím Chaplinem rozhodně pravdu!
Tsotsi (2005)
Film z takového prostředí mohl být peckou, ale scénárista to podle mne naprosto nezvlád, hlavně na konci.
Farebný závoj (2006)
Jeden z nejnudnějších filmů co jsem kdy viděl. A Naomi ani Edward to zachránit nedokázali, možná jen proto, že nepatří k mým favoritům....ty špičatý kopce lákaly k navštívení
Shoot 'Em Up (2007)
Kdyby v tom nehrál Owen, nevím, nevím...ale protože ho mám rád a Monicu taky(ale ještě radši, když mluví italsky), tak hodnotím spíš jen to, že jsem si užil oba, v pro mě netradičních rolích.70%
Oliver Twist (2005)
Dívat se na to dá hlavně kvůli kulisám, že by byl děj nějak napínavý, toho jsem si nevšiml. Oliver naprosto mdlý, Kingsley jako Fagin vynikal, a to i přesto, že jsem mu rozuměl tak každé 5. slovo...zkusím verzi z r.1948, snad nebude tak vyžehlená.
Sirotinec (2007)
Nečekal jsem od toho nic, a tudíž mě to poměrně příjemně překvapilo. Jestli je to originální nebo ne, nedokážu jako člověk zhusta horrory ignorující posoudit.
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon (2006)
hodnocení v rámci žánru: slashery jsou jinak pro mě naprosto mimo, zvládám tak maximálně jeden za 5 let.