Obľúbené seriály (9)
M.A.S.H. (1972)
Teória veľkého tresku (2007)
Cestu k tomuto seriálu jsem si chvíli hledal, ale stálo to za to. Svou kvalitou stále stoupá!
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Himym má vynikající, opravdu vynikající pilotní díl po kterém už jen klesá... Je to seriál o vztazích a ten se vyvíjí a přichází pasáže bláznivé, pomalé, poklidné... Osmá série je po nekoukatelné sedmé zase celkem pěkná a doufám, že poslední.
Krok za krokom (1991)
Hviezdna brána (1997)
Simpsonovci (1989)
Hra o trůny (2011)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009)
Destiny je evidentně antická! Navíc má seriál podle mě nejlepší konec!