Recenzie (65)
V karavanu po Polsku - Epizoda 1 (2024) (epizóda)
nerozumiem preco sa to vola v Karavanu. Stacilo by ak by sa to volalo po Polsku. Oproti Bedekru je to slabe, bez napadu. Vobec to neukazuje ako sa vlastne cestuje, parkuje s karavanom. Aka je infrastruktura, ake su zvyky. Sledujem to asi fakt len zo zotrvacnosti.
V karavanu po Polsku - Epizoda 4 (2024) (epizóda)
nuda. Zacina sa to tak moc odchylovat od idei cestovat karavanom/obytkou, ze to prestava byt zaujimave aj ako cestopisny serial Tradicne narazenie 7,5m obytky do centra mesta ma proste nuti premyslat nad konceptom serialu. Chyba tam to cestovanie (rady, skusenosti,legislativa)
Mladá modrá krev (2021) (seriál)
zacinam byt zmateny z hodnoteni v roku 2024. Neprijdem si ako hlupy divak, ale po dvoch dieloch nerozumiem vysokemu hodnoteniu. Je to taky Gympl s.r.o s rasovo a ekonomicky vybalancovanymi studentami prestiznej skoly v severskom prostredi. Je to vsak unavne pomale a stava sa to tak raz za 50 pripadov ale proste som to musel odpiskat.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
nesympaticka barbina v hlavnej roli z tejto priemernej kriminalky urobila podpriemer.
137 výstřelů (2021)
trochu jednostranne, v zasade vsak putavo a dobre natocene
Podvod na spotřebitele (2019) (seriál)
az na posledny diel o nabytku to bolo fajn. Diel s nabytkom by som rozdelil do dvoch urovni a to drancovanie lesov a hlupost uzivatelov (americkych). 10 rokov stare ikea komody maju u nas drziaky na stenu na prisrobovanie. ze to ludia neurobia im nedava moralne pravo oplakavat svoje mrtve deti v televizii
Schodisko (2022) (seriál)
sklamanie. ke to itahane, prestrihy do minulosti su casto zmatocne a chyba tomu nejake to rozuzlenie
Thor: Láska a hrom (2022)
niekedy je moc az prilis. Takze az moc tlak na pilu, snaha o vtipny roddiny (ano, citate spravne) film
Ostrov snov (2020)
zmatene, ochotnicke
Duna (2021)
trochu sklamanie, dufal som v zaujimavejsi film. utahane, tak trochu bez napadu. uvidime druhu cast