Recenzie (44)
Srdcerváči (2022) (seriál)
Tohle je taky strašně roztomilé <3
Služka (2021) (seriál)
Netflixu se kazdy rok povede jeden realisticky serial, ktery vypravi o svete z zenskeho pohledu, ale neni ativisticky ani blboucky. Loni to byla neortodoxni, letos maid.
Krasotinky (2020) (seriál)
Pokud se cítíte trapně u Glee, tak to ani nezkoušejte. Pokud si Glee užíváte, tohle si užijete taky.
Glee (2009) (seriál)
Viděna část první série a celá třetí - hudba je skvělá, pěvecké i taneční vystoupení jsou v podstatě bez chyby. Ale někdy je to fakt až moc ... ani nevím jak to nejlépe vyjádřit.... Prostě je to strašně emocionální. A někdy je to fakt protivné.
Život je raz taký (2010)
příjemné překvapení. vůbec to není blbé.
Babylon A.D. (2008)
nejsem si jistá, jestli jsem pochopila pointu. Každopádně existují mnohem lepší postapokalyptické filmy, to bez diskuze.
Škola života (2009)
hrozně předvídatelný film.
Zlomené kvety (2005)
Mně se to líbilo, ale ten zamlženej otevřenej konec, to mě vždycky dokáže naštvat.
Biutiful (2010)
v rámci režisérovi tvorby spíše průměr, v rámci evropské kinematografie velký nadprůměr. nikdo jiný neumí být tak realistický a zároveň ne-nudný.
Poupata (2011)
dávám pět za herce, za uvěřitelnost, za lokace, za hudbu. A kde sebrali tu hospodu, to snad ani není možný.