Recenzie (352)
Vymáhači (2010)
Jo tohle se mi líbilo. Sci-fi tvrďárna jak má být. Vymahači si neberou servítky a krev teče plným proudem. Dobrý jatka 75%
Súboj Titanov (2010)
S tímhle slabým hodnocením rozhodně nesouhlasím, protože je kupa filmu, které jsou stokrát horší a mají větší hodnocení. Řecké mýty mám moc rád a když jsem viděl starý souboj titánů tak mě moc nebavil. Hlavní problém je, že to všichni přirovnávají k předloze, která má být radoby cool. Tenhle nový souboj je, ale o moc lepší. Líbily se mi i ty nové prvky, které se ve starém neobjevily. - Pegas mohl být bílý.
Parchanti (2010)
Celkem jsem se na Losers po našlapaném traileru těšil a myslel, že to bude konkurovat A-teamu, ale zdaleka ne. Losers jsou mnohem vážnější a hustých vtipů se dočkáme tak jen tak od Chrise Evanse, kterému role opravdu seděla. Zbytek party je o dost slabší. Není to úplný propadák, ale žádna sláv to není.
Pán Nikto (2009)
wow
Arn - templársky rytier (2008)
Prvnímu dílu jsem přidal, tady 1* uberu , protože oba díly jsou cca na 70%. Pořádný kus evropské filmařiny.
Arn - templársky rytier (2007)
Nevěřil bych, že něco takového může vzniknout v produkci těchto severních zemí. Konečně žádná Amerika, ale Evropa. Historický film pojednává o templářském rytíři a o templářích jako takových.Film se odvíjí dvěmi směry. Zatímco Arn bojuje ve Svaté zemi, na severu panují boje o severskou korunu. Zajímavý je potom střet křesťanství a koránu. Film zaujme jak dobrými boji, kostýmy a taký skvělými sceneriemi. Vizuálně skvělé. -1* mohlo být vystříhaných takových 30min a mohlo být více děje zasazeno do Středního východu a Jeruzaléma.
Láska s rizikom (2003)
Na co Martin Brest myslel, když natáčal tenhle film?Je to opravdu hrůza i přez některé zvučné jména které se v tomhle filmu najdou.
Policajtka (2001)
Tváří se to nějak nebezpečně fylozoficky chytře. Díky ale ne
Kráska z Manhattanu (2002)
Nepochopím jak do toho mohli překecat Ralpha Fiennese
Svadby podľa Mary (2001)
Jennifer je bezva a pro ni 1*. Jinak špatný vtip.