Recenzie (352)
Ostře sledované vlaky (1966)
Tomuhle filmu jsem nepřišel na chuť. Menzel jako vypravěč mě nezaujal a nudil. Oskarové ohodnocení je mi záhadou.
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
John Malkovich a růžové prase.
Zelený sršeň (2011)
Jo Green hornet mě moc potěšil, protože jsem od toho neočekával takřka nic. Povedený humor, herci nejsou nejhorší a Christoph Waltz je geniální. Silné 3* víc ne, protože Seth Rogen mi absolutně nesedí jako herec a nemám ho rád.
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Tohle byla pecka
Assassin's Creed : Lineage (2009)
Krátký filmeček, který má hráče připravit a navnadit ke hře. Není to vůbec špatné.
Rallye smrti 2 (2010)
Béčkové pokračování. Je to o mnoho horší než jednička, ale s tím musí počítat asi každý, než se na to začne dívat. Myslím, ale, že se s tím štáb popasoval dobře a vytvořil solidní preqel. Luke Goss pasuje do role jako ulitej
Ambiciózna blondínka (2007)
Ou tak tohle bylo dost silný kafe.
Robot Chicken: Star Wars Episode II (2008) (TV film)
Druhý díl mě bavil ještě více než první.
Robot Chicken: Star Wars (2007) (TV film)
Tohle mě dostalo
3:10 vlak do Yumy (2007)
Hodně povedená záležitost. Nejsem bůhvíjaký fanda westernu, ale tohle se blísklo skvělou režijí a nadstandartními hereckými výkony. Opravdový westernový zážitek.