Recenzie (99)
Spláchnutý (2006)
Tuctovka. Ale dobrá tuctovka.
Vo štvorici po opici 2 (2011)
Opravdu jsem se skoro celý film smál. Sice nedosahuje kvalit jedničky ale i tak...
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Bláznivá honba za cílem, který nechce být dosažen. Geniální drama.
Pianista (2002)
Reálné zachycení hrůz války. Co říct víc?
Hotel Rwanda (2004)
Opravdu skvělý film zachycující události té doby.
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Podle opravdových událostí. A na rozdíl od ostatních "pseudoreal" filmů se těch událostí opravdu drží.
Dobrý vojak Švejk (1956)
Není to srovnatelné s knihou. Je to daleko lepší! A Švejk bude už prostě vždy Hrušínským a Hrušínský Švejkem.
Lovec jeleňov (1978)
Film se tváří o něco hlubší, než je. Nicméně některé pasáže opravdu geniální.
Horúce strely 2 (1993)
Klasika parodií. Ale občas jde humor až od trapna.
Stalker (1979)
Jak jinak mohl tento film dopadnout, když mu je námětem kniha, která je?