Recenzie (1 214)
Armageddon (1998)
ako okey, prizmurim tie oci nad tymi vlajkami a nad tym nebezpecnym patriotizmom, ale cely film je presne taky ako hrstka prachu ktory willis zoberie na asteroide. OBYCAJNY, NEPRIJEMNY A FAKT FAKT HROZNY
Niečo na tej Mary je (1998)
rozkosne jebnuta komedia s par vydarenymi formi a skvelou postavou Magdy. a cameron diaz je uzasna.
Výťah na popravisko (1958)
Lawrence nasiel svojho premozitela. najlepsi film co som videl.
Sofiina voľba (1982)
Meryl Streep je ta najlepsia a najkrajsia vec ktora sa herectvu ,,stala". Kline je ako Nathan nezabudnutelny a MacNicol je popri tichto velikanoch vynikajuci sekundant. znalca predlohy niesom ale plakal som este asi dva dni potom. vykrik tej malej nedostanem z hlavy dokonca zivota.
Atentát v Ambassadore (2006)
neskodna proti vojnova propaganda ktora sa dala spravit ovela lepsie. par fakt skvelych hercov (sharon stone a demi moore u man zabodovali) nezachrania plytky scenar a uplne ma odpudzovala kutcherova postava. take ja fakt nemusim. nie je to zle ale ani dobre. skratka priemer.
Spider-Man 3 (2007)
najvacsie sklamanie tohto roka. nevyuzite sance utopene v bessonovsky prisernom scenari. ako samostatny film by to mohlo fungovat ale s prihliadnutim na to ze filmu predchadzala uzasna dvojka, je spidey 3 jeden velikansky pruser
Otvor oči (1997)
myslím že otvor oči charakterizuje slovo ,,zaujímavý,,. že bude lepší ako vanilkové nebo sa dalo čakať. otvor oči je o dost zrozumietelnejsim a ovela lepsim filmom. a je fakt zabava sledovat penelope cruz v casoch ked bola este ,,zaciatocnicka,,
Pianistka (2001)
jeden z najgenialnejsich, najprepracovanejsich, skratka najlepsich filmov vsetkych cias.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
f uha, no genialita tohto diela mi nejako unikla. nechytilo ma to tak ako vtedy na zapade. je to trosicku tradicnejsi western. ale opat poklona pred morriconeho hudbou
Hovor s ňou (2002)
fascinujúca romanca a jedna z najsilnejších emocionálnych štúdii vobec