Obľúbené seriály (8)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Black Books (2000)
Daria (1997)
Myslím, že seriál nepozeráme pre celok ako taký, ale pre konkrétnu/e postavu/y. Ak tam nie je nikto s kým sa dokážeme stotožniť alebo nik, kto nás dokáže naštartovať, tak si nás seriál nezíska. Darju som pozerala zhruba v dobe, keď vychádzal, vekovo som bola cieľovka, možno o kúsok mladšia, ktovie, ale aj teraz si rada zaspomínam a popozerám to "neslávne" trio zo seriálu (pre mňa Darja, Jane a Trent), ktoré ma určite v mnohom ovplyvnilo, aj keď ja som už na tej ich zvrátenej ceste bola. :D
Ajťáci (2006)
Sherlock (2010)
Príbehy tatranských štítov (2011)
Nahliadnutie do histórie dobýjania tatranských štítov. Vizuálne podmanivé, informačne zaujímavé. Nielen pre milovníkov Tatier či horolezctva...
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Je prinajmenšom pozoruhodné, že jednotlivé diely a série sú pomerne vyrovnané, čo sa týka humoru a spracovania. Len jeden faktor vyčleňuje niektoré diely nad ostatné: prítomnosť Jessa. Predsa len, keď sa Roryin svet krútil okolo neho, bolo to vcelku realistickejšie. Prečo štyri hviezdičky? Zaujímavé hlavné hrdinky (typovo), ich zvláštne záujmy a zvyky, ale vždy uveriteľné, super hlášky, pozoruhodné vedľajšie postavy,... Seriál je vhodný aj pre dospievajúcich - nedá sa pri tom úplne osprostieť. :D Resp. myslím, že vôbec. Iba sa niečo naučiť o živote, aj keď... Nedostatok? Finančné zázemie rodiny, ktoré veľa vecí v seriáli pohne ďalej, pri čom "bežného" amerického občana by daná situácia dosť drvila a nemohol by si dovoliť také móresy. Ale fajn, už len dúfať, že aj v skutočnosti majú solventnejší ľudia aspoň také deti.