Obľúbené seriály (10)
Poslední království (2015)
Hra o trůny (2011)
Mladý papež (2016)
Cobra Kai (2018)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Opravdu slušnej úlet. Duchovny ve své životní roli. Nenechte si to ujít, protože to vážně stojí za to (( ::
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
Snad všichni kolem mě je milovali, ale já je jen " měl rád " (( :: teď je ale sleduju a miluju.
Futurama (1999)
Fakt nářez se spoustama sci-fi vychytávek.
Dr. House (2004)
Díval jsem se poprvé, a napoprvé to byl dosti chaotický, ale velice zajímavý děj, při kterém jsem se dozvěděl, proč vlastně Dr. House kulhá a celkově vše kolem jeho operace a dalších dvou příběhů. Takže jsem se možná i trefil do nejlepšího. (( :: A teď po spoustě okoukaných dílů musím říct, že jsem si ho zamiloval.