Recenzie (217)
Barbie (2023)
Zbytečný film.
Vaření s Billem: Damasu / PrestoVeg / Smoothie / Sushi (2017) (seriál)
Wtf?!
K zemi hleď! (2021)
Skvělé herecké obsazení není vše. Sdělení chápu, ale myslím, že by stačila i kratší stopáž.
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
Pěkná monstra (hlavně ti obři na konci), ale příběhově to drhlo. Hudba mi tam taky neseděla. Čekal jsem o dost víc.
Tenet (2020)
Příjemný mindfuck s originálními akčními scénami.
Posledný súboj (2021)
Trojité pojednání o tom, jestli si tenkrát místo polibku na tvář dali francouzáka... P.S.: Mám rád dlouhé filmy, ale tady si nemůžu pomoct. Ta stopáž byla uměle natažena.
Tropická búrka (2008)
Skvělé obsazení, ale nakonec nevyužitý potenciál
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
Výborná hudba. Jako nefandu žánru mě ale tahle hororová klasika poněkud zklamala.
Hra (1997)
Slušný mindfuck 🙂
Nepričetná (2018)
Ze začátku jsem byl trochu otrávený z té dokumentární kamery, pak příběh ale nabral slušné grády.