Recenzie (21)
U mě dobrý (2008)
Čeští Dannyho parťáci s výborným Polívkou.
Teror (2018) (seriál)
Tohle je bohužel promarněná šance na potenciálně skvělý seriál. Nepochopitelně se přeskakují výborné pasáže z knihy, které děj posouvají, nebo které vysvětlují motivaci jednotlivých postav. Takto na plátně pochoduje jen nezajímavý a vzájemně snadno zaměnitelný komparz, který čas od času prořídne po hrátkách umělohmotné příšery. Levné CGI se dá pochopit - je to televizní seriál.. Ale že v Arktidě každý druhý chodí jen v podvlékačkách, bez čepice, bez rukavic a spokojeně si polehává na zmrzlém kamení u táboráku, to se odpustit nedá. Z knihy je cítit mráz a zoufalost, ze seriálu jen zoufalost, bohužel jiného rázu..
Deadwood (2004) (seriál)
hodnotím po dvou sériích. parádní, skvělý, úžasný a dokonalý seriál z divokého západu :-) fakt mě dostal, takhle nějak si divoký západ představuju
Pacifik (2010) (seriál)
hodně lidí Pacific přirovnává k Bratrstvu neohrožených.. já ne, atmosféra, ztotožnění se s představiteli, to bylo u bratrstva výborné ale u Pacifiku to vůbec nefunguje, je moc anonymní. sice se na to celkem hezky kouká po vizuální stránce, ale dát nejdůležitější bitvě v tichomoří sotva 10 minut v naprosté tmě a milostnému románku celý 50ti minutový díl.. to je na mě trochu moc :-( ale znělka se těm klukům ušatým hollywoodským opravdu povedla :-) možná na to kouknu, až budou hotové všechny díly - pro teď je pro mě Pacifik mrtvý seriál..
Spartakus (2010) (seriál)
Ze starověku u mě vede Rome ale Spartakus je velice příjemná a pěkně udělaná oddechovka. Dokonce i děj se po prvních 2 (celkem nudných) dílech pořádně rozjel a teď už se nemůžu dočkat každého nového dílu :-)
Generation Kill (2008) (seriál)
bomba nářez faktdosthustá síla! :-D a teď vážně ;-) na poli válečných seriálů může tomuhle konkurovat jedině bratrstvo neohrožených, na poli ostatních seriálů tak 3, možná 4 další
Sopranovci (1999) (seriál)
opět nechápu hodnocení většiny přispívajících.. tenhle seriál se dá charakterizovat jedním slovem - NUDA. a to nuda od začátku do konce každé epizody (zkouknul jsem jich 5 a to byl vrchol hrdinství - víc šancí Sopránům nedám..) s kmotrem, godfellas, casinem, nebo jakýmkoliv jiným mafiánským filmem který jsem viděl se tahle ubohost nedá ani v nejmenším srovnat. moje doporučení - pokud máte rádi mafiánskou klasiku tak se tomuhle "dílu" vyhýbejte oklikou
Lietam v tom (2009)
pěkná oddychovka, velmi sympatický Clooney a výborný zvrat :-) mimo to soundtrack který u mě zvedá hodnocení na 4,5*
Serenity (2005)
nechci a ani nemohu tento film hodnotit jako film - spíše jej beru jako závěrečnou (trochu delší) epizodu seriálu firefly - proto taky ode mě nedostává plné hodnocení ;-) ovšem jako závěr seriálu je to opravdu nářez :-) konečně jsme se dočkali i těch obávaných Plenitelů! a neříkám to dvakrát rád, ale díky tomuhle filmu jsem si nakonec oblíbil tu jinak strašně pitomou postavu River. Takže nabijte kolty a vzhůru do vesmíru!! PS: všem co neviděli seriál Firefly a chtějí se i tak pustit do tohohle filmu vzkazuji - ani se o to nepokoušejte! Nemáte moc šancí se zorientovat v ději a film vás zklame jako celkem hodně lidí pode mnou, radši si nejdřív někde sežeňte seriál a tohle si pusťte jako třešničku na dortu
Firefly (2002) (seriál)
nečekal jsem, že mě to takhle vtáhne, nečekal jsem, že si tak zamiluju VŠECHNY!! postavy seriálu (nakonec i tu otravnou River.. :-) ) tenhle seriál patří mezi to nejlepší, co jsem kdy viděl a nebojím se říct, že to neplatí jen pro pole sci-fi. možná je i dobře, že nebylo natočeno víc jak 14 dílů a jeden film :-) aspoň nesklouznul do průměrnosti a obrovské plus má tenhle seriál za to, že v něm nejsou žádní trapní mimozemšťani, ale poctiví (nemyšleno charakterově) lidé z masa a kostí - Serenity děkuji!