Recenzie (104)
Max Payne (2008)
Pařil jsem to snad ještě na základní škole. Že sentimentu dávám 3 hvězdy. Jinak než řežbu od A až do Z nečekejte, víc nedostanete.
Who am I - žádný systém není bezpečný (2014)
"Musíš vidět" pro všechny ajťáky nebo geeky. Viděl jsem dvakrát a pokaždé bavilo. Film mi super. Překvapivě dobrá německá produkce.
Král (2019)
Vydržel jsem celých 140 minut, aby mi nic neuteklo. Dobře zpracované. Scény aspoň pro mě nebyly odhadnutelné a došlo i na překvapení.
Špunti na vode (2017)
Seriál je vlastně lepší než film 🤔
Špunti na cestě (2022) (seriál)
Já budu hodnotit dost kladně. Potřeboval jsem oddych od těžkých témat. Tohle je super relax pro hlavu. Nevadí když vám tu a tam uteče pět vět. Rodiče plně chápou o čem mluvím.
Diagnóza: Šampión (2015)
Je to opravdu pěkný film. Jediné co mi vadilo, byla délka. Dvě hodiny jsem nevydržel koukat a v posledních 35 minutách už občas ztrácel koncentraci na děj.
Bábovky (2020)
Pustil jsem to náhodou a nakonec to byla zábava na středeční večer. Film mi utíkal, příběh gradoval ale motiv je takový opravdu spíš obyčejný. Není to žádná sofistikovaně vymyšlená noblesa ale pobaví to. Zejména vtípky Taclíka.
Gumy (2022) (seriál)
Asi nebudu cílová skupina pro koho je to seriál. Inu je to produkce Voyo, tak to celkem vypovídá. Zajímalo mě, jestli mě to nechytne. A nechytlo. První vtip byl průhledný jako sklo. Trdlování kolem objednávky jen 3 gum bylo na mě moc. Pak jsem to vypnul. Inu nechám to někomu jinému. Věřím, že si to diváka najde, ale já to nebudu.
Ad Astra (2019)
Motiv super, záběry, kulisy, triky super. Když to bude stačit, máte na 2h vystaráno. Jinak nuda.
Čertovské pero (2018)
Pohádka se mi moc líbila. Moderní čerti byli super. Paradoxně se jich dcera nebála ale těch v S čerty nejsou žerty ano. Takže z mého pohledu i rodinná pohádka.