Posledné recenzie (53)
Návrat Temného rytiera (2012)
Možná jsem dal pět hvězdiček i filmům, které se mi líbily méně, ale chtěl jsem prostě rozlišit mezi TDK a TDKR, a tenhle film je jak to vidím já prostě horší. U TDK všechno fungovalo, tady se film občas zadrhával, obzvláště poslední scéna s Marion Cotillard na mě zapůsobila příšerně béčkově a v tu chvíli bych dal i tři hvězdičky.
Raňajky u Tiffanyho (1961)
Netušil jsem jak moc mi může být Audrey Hepburn nesympatická a opravdu jsem jí nepřál šťastný konec. Bohužel hollywood v nás udržuje jiskřičku naděje, že ať budeme sebevíc zahazovat svůj život, nakonec se vše v dobré obrátí.
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Viděl jsem bez 3D a musím říct, že mě celá tahle technologie začíná štvát. Některé zpomalené scény vypadaly fakt na houby a to jenom proto aby se někdo mohl kochat jak mu kolem hlavy létají kusy transformérů, nábytku a nebo zdiva. Jsem hold hloupá sebranka co chce pořád něco nového, i kdyby to mělo být k horšímu. Hlavně že máme 3D, krasavici aby pózovala v záběru, pár maníků z posilovny americkou vlajku v pozadí naproti tomu hloupý scénář a hloupé dialogy a i ten sam watvicky (nebo jak se to píše) už přestal být vtipný a roztomilý, aniž by pobral něco dospělosti. Zajímalo by mě, jak lidstvo, které vše přežije díky své duchaplnosti a vynalézavosti dokáže produkovat takovéhle slátaniny a navštěvovat to v kině o sto šest.