Obľúbené seriály (5)
Klinika Grace (2005)
Zúfalé manželky (2004)
Dr. House (2004)
Hrdinovia (2006)
Sex v meste (1998)
Jeden z nej nej nej seriálů vůbec!!! Škoda že už se netočí další díly, ale zase na druhou stranu je pravda že Sex ve městě odchází na vrcholu své slávy narozdíl od seriálů, které se točí desetiletí a nemají už po delší době vůbec žádnou úroveň.