Obľúbené filmy (10)
Svet podľa Prota (2001)
První a doposud jediný film, kterému bych dal klidně i 6*, kdyby to šlo. Pro mě naprosto fantastický film s nenapodobitelnou atmosférou a skvělým Kevinem Spaceym v hlavní roli. Naprosto úchvatné. 100%
Svět podle Lelanda (2003)
Film, který vám nedá ani na okamžik vydechnout. Hlava vám i po jeho skončení jede na plné obrátky a přemýšlí na odpověďmi. Proč se stalo to či ono. Existují i líní andělé, ale my jsme jen lidi ..
Temný rytier (2008)
Vše už bylo řečeno, není co dodat. Nolan se opět vytáhl. Už se nemůžu dočkat dalšího dílu, jen si ho dost dobře nedovedu představit bez Heatha ...
Nedotknuteľní (2011)
Film roku 2011 !! Je jen pramálo filmů na které bych vydržel koukat hodiny .. tendle mezi ně bez pochyby patří. Krása :)
50/50 (2011)
21 gramov (2003)
Jelikož jsem o ději tohodle filmu před jeho shlédnutím nic nevěděl, byl jsem z počátku docela zmatený. Pak ale, když mi docvaklo, jak se věci mají jsem si mohl naplno vychutnat tento velice působivý snímek o spojení tří rodin, které na první pohled spolu mohou mít jen pramálo společné. Iñárritu se fakt vytáhl, a tak jsem strávil parádní 2 hodiny ve společnosti skvělých herců v čele s Seanem Pennem ... co víc si přát.
Carnage (2011)
Naprosto geniální snímek. Bavil jsem se od začátku do konce. Už teď se těším, až si ho někdy pustím znovu.
Dokonalý trik (2006)
Závěrem přišel opravdu Prestige :) Fantazie ...
Drž hubu! (2003)
Doktore, bolí mě břicho. - Apendix. Co sem dlužnej? - Nic, to je dárek. Zkrátka zatím nejlepší komedie 21. století.
Pri pokladnici stál... (1939)
Pro mně určitě nejlepší film s Burianem. Nesmrtelný humor ... nikdy nezklame ;)