Posledné recenzie (5)
Smrť prichádza v bielom (2003)
Hloupé, hloupé, hloupé. Celý film jsem nevěděla, jestli se mám smát nebo bát. 2* za nápad (rodinka cestující na Štědrý den večer sama lesem vzbuzuje očekávání), ale jinak: scénář děs, kamera hrůza, opakující se záběry (snad aby se ušetřilo), dialogy děsivé a herecké výkony příšerné. A závěrečné pointa? Očekávatelná, protože jinak by celý děj ani vysvětlit nešel, i když celý film ve mně doutnal plamének naděje, že mě závěr a brilantní rozuzlení ohromí. Ale marně.
Grbavica (2006)
Zajímavý film, jen ten moment překvpení ze závěrečné pointy na mě jaksi nefungoval. Jak to ve skutečnosti je se sářiným otcem, jsem tušila asi od půlky filmu. Přesto silný film se spoustou promyšlených detailů, např. jizvy na Esminých zádech, když se převléká.
Lilya 4 - ever (2002)
Skvělý film, ale nic pro slabé žaludky. Podruhé už bych se na něj nedívala.