Recenzie (28)
Utajený pasažér (2021)
Miluji scifi a filmy odehrávající se na cestách vesmírem, ale tohle byla tak šílená nuda, že jsem to musel vypnout.
Záhady Josefa Klímy (2018) (relácia)
Debilní pořad starého zamindrákovaného Pepíčka který se začal srát do politiky a zjevně vidíte komu on a Ti jeho stupidní glosátoři fandí. Odpad !!!
Temné hmoty - Lyra's Jordan (2019) (epizóda)
První epizoda moc nezaujala. Dám tomu ještě šanci než dám hodnocení.
Fantastická výchova (2019) (seriál)
7-letý chlapec Dion má zvláštní schopnosti. Jeho matka se ho snaží chránit a naučit ho mít je pod kontrolou. Pomalu začíná zjišťovat co se vlastně děje a jak ke schopnostem přišel a že nebude jediný .....
A dost! (2012) (relácia)
Změnil sem hodnocení ze 3* na odpad. Tuna se v poslední době místo hodnocení produktů sere so politiky. Kazíš to blbečku. Asi tě sere, že tě běžná tv nechce zaměstnat.
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Asi sem koukal na úplně jiný film než Vy co dáváte 5 hvězdiček. Já se hrozně nudil a film sem ani nedokoukal. Hrozná nuda a Emily úplně zbytečná a nezajímavá herečka. Tento kus je pro mě odpad a lituju času který sem tomu věnoval.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Hrozná nuda a děj taky o ničem. Je to hrozně roztahaný a aby se to rozjelo, asi šance není. Nemám zase tolik času koukat na seriál o ničem. Čekal sem od toho mnohem víc. Zklamání :-(
Kung Fury (2015)
Dobrá šílenost :-D
Babovřesky 3 (2015)
Jděte do pr...e s těma odpadama. Já se bavil a i dost zasmál. Ještě, že nejsem tupec a nenechám se Vámi odradit. Nechápu co máte proti Troškovi?
Blbý a blbší sú späť (2014)
Nečekaně dobrý :) Carrey i Daniels to zahráli líp než v Blbý a Blbější. Nenudil sem se a zasmál. Málokdy je dvojka lepší než jedníčka, ale tady je to tak. Ani se moc za 20 let nezměnili :-)