Obľúbené filmy (10)
X-Men: Wolverine (2009)
Život Logana som odhadovala na úplne niečo iné. Film ma milo prekvapil. Bol nielen pútavý, ale bolo sa načo aj pozerať. Výber hercov je úžasný. H. Jackman ma nesklamal. Veľmi som sa tešila na nové schopnosti mutantov. Síce tam bolo zopár vecí pozmenených, ako v prvom X-menovi hovoria, ale dá sa to prehliadnuť. Bojové scény boli veľmi dobre spracované.
Matrix (1999)
Na vlásku (2010)
Ja, zloduch (2010)
X-Men: Prvá trieda (2011)
X-Men (2000)
Howlův kráčející hrad (2004)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Môj sused Totoro (1988)
Hotel Transylvánia (2012)
Moc som sa bavila. Bolo tam dosť scén kde som sa nasmiala. Milujem animáče a konečne niečo aj o upíroch a iných hororových monštrách. Šla by som do kina na to ešte raz.