Recenzie (10)
Anjel Pána 2 (2016)
Rozhodně nejlepší pohádka posledních Vánoc!!!
Ztracená brána (2012) (seriál)
Tak tohle že je jen televizní záležitost? Klobouk dolů. Naprosto skvěle propracované, kvalitní herci. Ivan Trojan opět předvedl, že umí zahrát úplně všechno.
Úplně vzhůru (1998)
Hezky natočené. Na můj vkus však mohly být některé scény lépe propracovanější a působit tak více dojemněji.
Šťastný smoliar (2012) (TV film)
Po delší době se objevila pohádka, která srší plejádou vtipů a originalitou. U pohádek si má člověk odpočinout a mnohdy i přijít na jiné myšlenky - a u této se to brilantně podařilo. Nehledě na to, že jsem se smíchy skoro rozbrečel. "I titul si v Plzni koupil, aby nikdo nezapochyboval o jeho urozenosti." :)
Ochrancovia (2006) (TV film)
Standardní westernovka, která u mě postrádala smysluplný závěr.
Forrest Gump (1994)
Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš. Gumpovská ochutnávka, která stojí za to!
Skutočná láska (2009)
Film, při kterém se člověk zasměje i zamyslí. Tchyně byla naprosto šílená :)
Surfistka (2011)
Hezky vytříbená společnost: Herkules, Bobbyh Sixkiller... a ještě k tomu film podle skutečné události. Některé silné pasáže mohly být lépe propracovány, ale i tak si film zaslouží 80%
Hřbitov pro cizince (1991) (TV film)
Výborné herecké výkony. Tento film by se měl pouštět v rámci výuky dějepisu na školách. Je třeba nezapomínat, jaké to tehdy bylo...
Modrý tiger (2012)
Modrý tygr je určený především pro nejmenší diváky. Nejen děti si film užijí - i dospělí si v něm najdou své....Nejedná se o trikový film, pouze je zde pár vkusných animací, které zapadají do celkové pohodové atmosféry celého filmu. Pozor na Rýpa!