Obľúbené filmy (10)
V ako vendeta (2005)
Naozaj výborný snímok zobrazujúci totalitnú britániu, podložený faktom, že Gein Fawkes skutočne existoval. Perfekte spracované herecké výkony. Rovnako kladne hodnotím aj český dabing, na ktorom si naozaj dali záležať.
Ospalá diera (1999)
Patológia (2008)
Nemôžem si pomôcť, ale tento film sa mi páčil. Bolo to iste trošku opovrhnutia hodné zobrazovanie lekárskej fakulty, ale bolo to svojské. Samozrejme čo by sa dalo od takych týpkov ako tam hrali čakať. Na horror sa to nepodobalo, aspoň mne nie, možno som zvyknutý, ale ako thriller to nebolo zlé, koniec bol celkom fajn. Ani sám neviem prečo dávam 5*, ale niečo sa mi na tomto filme proste zapáčilo.
Garfield 2 (2006)
Nech je film povrchný ako chce. Z celého tohoto filmu ma fascinovala postava Garfielda a po celý čas som sa vlastne na ostatné veci ani nesústredil. Samotný Garfield je podľa mňa veľmi dobre spracovaná postava. Bohužiaľ film stratil na kvalite v iných oblastiach.
Mlčanie jahniat (1991)
Hry o život (2012)
Wall-E (2008)
Sucker Punch (2011)
Veľmi zaujímavé fantasy, dokonca by som povedal, že tvorcovia tam nespravili ani jednú chybu v efektoch, čo v iných filmoch zvyknem postrehnúť. Kladne hodnotím výber herečiek :P http://www.xtro.cc/2011/11/sucker-punch-best-when-viewed.html