Recenzie (35)
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Nevím proč, ale mě to nápadně připomínalo jistými prvky Čarodejův učeň a taky hodnocení to má velice podobný. No a pak ještě Harry Potter a do toho všeho zakomponována grécká mytologie... Na to, jaké recenze jsem slyšel na tento film mě to na celé čáře sklamalo. Hodnocení: 2* + 1* za hezké efekty.
Hladová hra (2009)
Jedna hviezdička za to, že prežila pekná blondína. Natočiť film, ktorý stojí iba na pointe "Zožrať sa, či nezožrať sa?" je dosť chabý. Aspoň sa to nezačínalo spôsobom "Partička mladých ľudí ide na výlet, skráti si cestu cez les, kde leží uprostred cesty pasca na medvede....". Sérii Saw to nesiaha ani po kotníky.
Tunel smrti (2005)
Keby aspoň neprekrúcali históriu a nevysvetľovali si všetko podľa svojho... Podzemný tunel ako odkladisko mŕtvol :D dobrý vtip..
Čierna hodina (2011)
Když partička mladých amerických debilů....
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Fail...... To keď si ja teraz po svojom vyložím Harryho Pottera a natočím 7 filmov tak budem mať tiež hodnotenie 80%? V poriadku... idem na vec...
Maléry pána účtovníka 2 (1983)
Dvojku som videl skôr ako jednotku a myslím, že to bolo fajn. Film je dostupný aj na YouTube http://www.xtro.cc/2012/04/malery-pana-ucetniho.html
Maléry pána účtovníka (1980)
Zaradené medzi moje najobľúbenejšie komédie :) Je dostupný aj na YouTube, odkazy som vložil na blog: http://www.xtro.cc/2012/04/malery-pana-ucetniho.html
Pes Baskervillský (1959)
Podľa mňa najlepšia verzia tohto filmu, Celé moje hodnotenie tu: http://www.xtro.cc/2012/02/pes-baskervillsky-hound-of-baskervilles.html
Telefónna búdka (2002)
Moje hodnotenie: http://www.xtro.cc/2012/01/telefonna-budka.html
Muži v nádeji (2011)
Moja recenzia http://www.xtro.cc/2012/01/muzi-v-nadeji.html