Recenzie (250)
Plovoucí věžáky (2013)
Pro mě poslední film celého 54. ZLÍN FILM FESTIVALU. A musím uznat, že tohle bylo pro mě obrovské překvapení. Krásný film zabývající se gay tématikou, ano je takových filmů strašně moc, ale každý je něčím originální. 4.6.2014
Once (2007)
Nádherná hudba, nádherný příběh, výborní herci. Velké překvapení od Češky Markétky Irglové, nikdy bych nečekal, že Češi jsou schopni něčeho takového, fakt super.
Hádaj, kto príde na večeru (1967)
Tak z tohoto snímku se stává jeden z mích nejoblíbenějších romanticko-komeniálních a dramatických filmů. Jsou zde chvíle, u kterých se budete smát a pak jsou ty i chvíle, kde budete brečet. A nesmím opomenout bravurní herecké výkony. Opravdu výborný film. Tady, kdyby to šlo dal bych i 6*.
Pánu učiteľovi z lásky (1967)
Nádherný film ale opravdu vnikajícím Sidney Poitierem.
Pánu učiteľovi s láskou 2: Džungľa pred tabuľou (1996) (TV film)
Oproti výborné jedničce totální průser. Nechápu, že jim na to pan Poitier znovu kývnul, opravdu to nechápu.
Kalvária (2014)
Podepsal bych se pod komentář uživatele carnacv. Ale musím vyzdvihnout úžasné prostředí, krajinu a hudbu.
Bird (1988)
Mooc dlouhé, ale zato musím vyzdvihnout herecký koncert Foresta Whitakera, který byl hodný oscara.
Zaľúbiť sa (1984)
Nádherná romantika se skvělou Meryl Streep a vynikajícím Robertem De Nirem.
Madisonské mosty (1995)
Již po několikáté se budu opakovat, ale tohle byl opravdu herecký koncert, jak ze strany pana Estwooda tak ze strany naší božské Meryl. Je pravda, že film byl trochu delší což mi mírně vadilo, ale zato ty skvělé dialogy mi to vynahradili. Opravdu film, který ve mě vyvolal spoustu emocí, a bylo z něj cítit strašně moc lásky.
Bohom zabudnuté deti (1986)
Úžasné herecké výkony, zajímavé téma, ale... Celý film byl bohužel až moc dlouhý a připadal mi chvilkama až moc takový nemastný neslaný.