Recenzie (180)
Bitka o Britániu (1969)
Výborně zpracované letecké a výbušné scény, obzvlášť vzhledem ke stáří filmu. Klobouk dolů - efektům se opravdu nedá vytknout vůbec nic. Zpracování děje a herecké výkony jsou také na úrovni a narozdíl od moderních leteckých filmů působí tento přesvědčivým, syrovým a nehollywoodským dojmem. Přes všechny klady si ale Bitva o Británii nedokázala udržet mou pozornost a po celých 130 minut jsem se víceméně nudil...
Brazil (1985)
Tak tady se s hodnocením ČSFD opět neshodnu. Pro mě to byl film bez hlavy a paty, plný ohavných kulis a nervy drásající hudby. Originální, to sice ano... Ale k čemu to je, když je to jedna velká zmatenina? Abych jen nehanil, několik scének bylo úsměvných a několik efektů povedených. No a to je asi tak všechno... Film byl asi 20x delší než by mi bylo příjemné a toto utrpení nehodlám už nikdy znovu podstoupit. Suma sumárum: slabé 2 hvězdy.
Dentista 2 (1998)
O něco slabší než jednička, ale pořád dobré...
Dentista (1996)
"Já jsem nástroj dokonalosti a hygieny... Nepřítel rozkladu a hniloby... DENTISTA... A mám ještě spoustu práce..." Skvělý nápad - povedený béčkový hororový thriller, který mě bavil od začátku až do konce. Nic pro slabší povahy... :)
Fontána pre Zuzanu III (1999)
Vůbec nechápu, co to mělo znamenat... Horší než sledovat tento film může být už snad jenom civění do stropu. A možná ani to ne..
Výmena (1983)
Umím si představit, jak tuto komedii promítají dětem na dětském dni. Je tak strašně přehnaná a infantilní, že by se děcka určitě plácaly smíchem do kolen. Jenže já už jsem z tohoto jaksi vyrostl... Prostě jen další -sem tam nudná, sem tam úsměvná- komedie made in USA. Za mě 45%.
Holubice (1960)
Tak toto jsem nějak nepobral.. Hodně zvláštní, depresivní, divné.. Film určený úzkému okruhu diváků, do kterého já zřejmě nepatřím.
Funny Games USA (2007)
Začátek mě nadchnul, sice jsem byl trochu ospalý, ale úplně mě to probralo. Film měl obrovský potenciál, který se ale bohužel nepodařilo zcela využít. Děj ve druhé polovině ztrácí grády a začne být stereotypní. Dlouhé nic neříkající záběry, oslovování diváků a přetáčení událostí považuji za zaručené zabijáky atmosféry. Taky jsem přemýšlel nad tím, proč "kapitán" po ráně holí až do konce filmu naříká, kulhá a téměř se nehýbe, jako by měl amputovanou nohu. To mi přišlo trochu přehnané. Konec se docela povedl, i když tu nudu uprostřed už nic nezachrání. Ale jo, jinak celkem dobrý film na jedno podívání. Rozhodně jej ale nepovažuji za žádné psychologické drama nebo horor, ale pouze za čistokrevný thriller.
Traja cudzinci (2008)
Kolikrát už to tady bylo? Parta magorů v maskách běhá kolem domu a dělá bububu. Člověk se sem tam lekne nějakého toho vybafnutí, to jo, ale strachu a napětí je tu poskrovnu. Tento film prostě ničím nepřekvapí. Každému muselo být dopředu jasné, jak to dopande s Mikem, když jeho přátelé čekali vystrašení v kumbále s brokovnicí v ruce. Ovšem ve filmu se tato scéna táhne 10 minut, což mi přijde jako vaření z vody. Na závěr jsem očekával aspoň nějaké vysvětlení, proč se to všechno vlastně děje. Nedočkal jsem se. Takže ty dvě hvězdy jsou myslím tak akorát..
Láska cez internet (1998)
Film, u kterého jsem usnul, aniž bych byl unavený, si nezaslouží víc než jednu hvězdu.