Posledné recenzie (39)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Nechápu některé komentáře zde... Ohraný příběh, ale jsou to SW, tak 4 hvězdy... WTF??? Jo, jsou to SW, ale je to epizoda IV, nebo VI, tj jedno. Mělo by jít hlavně o příběh, ne? A ten už tu byl, dokonce 2x... Zklamání roku. 1 hvězda za droida a toho hláškujícího čmouda. Druhá za to, že už tam nebude Solo. A ten záporák??? Vypadá na 20 a hrůzu pouští jen když si sundá helmu a promluví, spratek ze zmijozelu co by nevyděsil ani Nevilla Longbottoma.
Walking Dead (2010) (seriál)
Hodnotil jsem příliš brzo...a to po první serii. V probíhající čtvrté musím z těch pěti hvězd ubrat, je to neuvěřitelně nudný.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
1 kniha -> 3 filmy = přimyšlený děj, místy hluché....nuda