Posledné recenzie (9)
Tajné životy - Episode 13 (2017) (epizóda)
Před posledním dílem bylo hodně dějových linek otevřených a povedlo se je všechny uzavřít, aniž by to vypadalo uspěchaně a násilně uzavřené. O černobílém happy endu se mluvit nedá a jsem za to ráda, je to realističtější. Vidím prostor pro další sérii, kéž by k ní došlo. Jeden z mála kvalitních výtvorů československé tvorby.
Cirkus Bukowsky - Série 1 (2013) (séria)
Mírně předvídatelný děj, ale i tak o napětí není nouze. Slušné herecké výkony, pěkné exteriéry, dobrá práce s kamerou. Na české poměry velmi slušný nadprůměr, snad si to druhá řada nepokazí.
Polda - Dům radosti (2020) (epizóda)
Vtípky z bordelu pro odlehčení vtipný, ale nějak se ten případ táhne a pak se vše vyřeší během pěti minut? Soukromé vyšetřování je takové zvláštní, těžko uvěřitelné a nijaké, chybí mi dějová linka s Táňou.