Recenzie (2 017)
Sinister (2012)
Věřil jsem a také se přání naplnilo, jeden z nejlepších hororů poslední let. Sinister má rychlý rozjezd, doplňovaný po celou dobu skvělou atmosférou, která se jen tak nevidí. Pokud jsem psal komentář, o perfektní atmosféře v poslední době, tak tento horor má atmosféru perfektní na desátou. O ději se nevyjadřuji, protože ten neměl od začátku chybu. Žádné místo, kde bych se na minutku nudil jsem nenašel, což také musím pochválit. Vyvrcholení v závěru je bez komentáře a psát o co jde vážně nebudu, divák se musí nechat překvapit, protože bude dumat od začátku do konce. Příběh měl hlavu a patu, což cením, protože u hororů není novinka, že se na příběhu tolik nezakládá. Jen doplním poslední věc a to herecký výkon Ethana Hawkea, ten si svou roli vyloženě užil a bez něj by "možná" Sinister takové kouzlo neměl. Jak už se několikrát ukázalo, lepší dát známějšího herce, než nějakého ňoumu, který nezahraje svou roli na 100% a nebude vynikat. Za sebe rozhodně doporučuji a kino návštěva by měla být samozřejmost.. 9/10 = 95%
Paralelné svety (2012)
Upside Down je originální romantický snímek s velmi dobrými nápady. Dva světy, opačná gravitace, proč ne? To tu ještě nebylo a díky krásné vizuální stránce je na co koukat.. 8/10 = 88%
Masks (2011)
Milé hororové překvapení, které je téměř bez chybičky. Příběh byl solidní a děj od začátku také. Herecké výkony nevadily a k závěru se postavy dostávaly do pěkného psycha, což zvedá snímek o něco výš. Vyvrcholení a rozuzlení stálo za to. Musím pochválit i hudbu, poněvadž když byla slyšet, byla špičková. Nejde o dokonalé dílo, ale víc než průměrný horor rozhodně ano. Pár chyb a věcí vadí, ale jsou to detaily, nad kterými jsem mávl rukou. Jsou to například občasné výlevy v hereckých výkonech a občas horší kamera a střih, ale to se dá odpustit.. 8/10 = 81%
Svetlonos (2005) (študentský film)
Bohužel kromě solidní atmosféry a originality Václava Švankmajera, nevidím nic, z čeho bych měl být "paf"..
The Congregation (2011)
Achjo, v nejlepším konec a to proč?
Rebecca (2012)
Také si chci zatancovat s kostrou, bohužel se nic zajímavého v tomto krátkometrážním filmu neděje. Aspoň za ten pěkný zadek Rebecci hvězdičku, když už nic jiného..
Creep (2008)
Co tohle mělo znamenat? Nic lepšího režiséry nenapadlo než plýtvat baterií u kamery? Dovolím si říct, že bych i já stvořil něco lepšího.
Chňapáci (2012)
Zábavná jednohubka na pobavení, ale víc od Chňapáků nečekat. Nápad s alkoholem byl zajímavý, přeci jen originálnější obranu jsem ještě ve filmu neviděl.. 6/10 = 62%
Angel Heart (1987)
SPOILER: Tak trochu jsem od první chvíle tušil, že Harry Angel bude hledaný Johny Favorite. Moment překvapení tedy nebyl tak velký, ale i přesto šlo a temnou detektivku, která měla od začátku zajímavý příběh. Závěr i přes tušení překvapil, protože se ze všeho vyklubal ještě daleko větší masakr. Mickey Rourke zahrál skvěle a v posledních scénách svůj herecký výkon ukázal naplno. A abych byl upřímný, tak jsem Rourka nepoznal, viděl jsem s ním naposled Expendables, před tím sportovní film Wrestler a pětadvacet let je obrovský vzhledový rozdíl.. 7/10 = 76%