Obľúbené seriály (9)
Walking Dead (2010)
True Blood: Pravá krv (2008)
Prozatím nejlepší seriál jaký jsem měl možnost vidět. Momentálně sleduju třetí řadu a nemůžu si True Blood vynachválit, co musím nejvíce pochválit tak to jsou postavy v seriálu - obecně, jak jsou napsané, zahrané, zkrátka snad každý si v seriálu musí najít jednu či více postav, kterým budete fandit, nebo je se zájmem sledovat jak se jejich děj bude ubírat dál, prostě takovou skvělou práci s postavami jsem ještě v seriálu nikdy neviděl. Co se týče jednotlivých sérií tak mě osobně se líbí zatím všechny přičemž třetí považuju momentálně za nejzajímavější a nejnapínavější. Celý seriál je mistrovský mix napětí, hororu, akce, humoru...jednoduše tomu nic nechybí. Další věc kterou bych ještě zmínil je ta, že někteří lidi tvrdí, že tento seriál je hodně o sexu - nikoliv !!! nic takového jsem v průběhu nezaznamenal ani nejmenším !!! Co se týče srovnání v konkurenci viz. "Vampire Diaries" tak tento seriál alá "Twilligt sága" nesahá True Blood ani po kotníky a to ani náhodou !!! Dle mě je True Blood napínavější a celkově lepší po všech možných stránkách. NEJ seriál dávám absolutní hodnocení !
Hra o trůny (2011)
Hra o trůny, mě hned ze začátku nedostala do kolen, to ne. První díl byl sice dobrý, ale celkově rozjezd seriálu se mi zdál docela utahaný. Zpočátku mi taky dělalo docela problém se orientovat v jednotlivých postavách spousta jmen, ale postupem času se to dá v klidu zvládnout. Onen pomyslný zlom u mě nastal někde od 4. epizody, kdy jsem celý seriál začal hltat a každou novou epizodou seriál zrál jako víno. Finální epizoda byla pak naprosto fantastická a člověka hrozně zamrzí, že musí čekat než vznikne druhá série. Hra o trůny je navíc zase něco co tady dlouho nebylo, když vezmu v potaz neskutečné množství kriminálek, nebo stále se množící "upíří seriály" tak tu máme najednou Hru o trůny, který působí jako velmi příjemná a vítaná změna. Na závěr , uděluji absolutní hodnocení, tady ani nelze uvažovat o ničem jiném, jedná se o velmi kvalitní/dospělou/drsnou fantasy na kterou se bude ještě dlouho vzpomínat. Jen je obrovská škoda, že si budeme muset počkat nějakou dobu na sérii č.2 naštěstí nám HBO zkrátí čas a čekání tím, že nám naservíruje další řadu True Blood.
Spartakus (2010)
Seriály moc nesleduju, není na to čas, ale tohle mě fakt hodně zaujalo. Na zkoušku jsem zkusil jeden díl a velmi se mi to zalíbilo. Postavy jsou skvěle zahrané, napětí a takového toho pocitu, že jste natěšení jak to celé dopadne se nevyhnete. Jeden z nejlepších seriálu jaké jsem měl tu čest vidět. Jediné co hodně zamrzí, je to, že v druhé řadě už nebude hrát původní herec Spartaka Andy Whitfield na kterého jsem si moc zvykl. Dávám jednoznačně 5*
Spartakus: Bohovia arény (2011)
Velmi povedený prequel ke Spartakovi, který sice jeho kvalit nedosahuje, ale i tak jde o slušné podívání. Tvůrci všechno pěkně promysleli a tak nehrozí, že by v průběhu této minisérie nastávali nějaké nedomyšlenosti, nebo že by Bohové arény působily jako narychlo vytvořený polotovar. Naopak dojde na pár překvapení a celkově se mi líbilo, jak je u některých postav chytře ukázáno jak to bylo před tím než....Na Spartaka Krev a písek to nemá, takže 4* zasloužené!
Spolužáci (2006)
Naprostá bomba mezi seriály, naprosto skvělé postavy, které si prostě musíte oblíbit a parádní hlášky. To, že nakonec nevznikla další řada, je jedno z největších zklamání.
Mortal Kombat: Legacy (2011)
Generation Kill (2008)
Simpsonovci (1989)
Co k hodnocení dodat, snad jediný možný seriál na který se dá dívat, ikdyž jste ten či onen díl viděli xkrát.