Obľúbené herečky (10)
Za nej film The Wolfman
Resident Evil a hlavně Čtvrtý druh!
Underworld a Van Helsing!
Emma Stone
Najlepšie filmy:
Farba citov (2011)
Chudiatko (2023)
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Ďáblův advokát a Hancock
Mumie a hlavně !!!Constantine!!!
Ostrov a Iron Man 2
ALIEN/VETŘELEC
Olivia Wilde
Najlepšie filmy:
Rivali (2013)
Vinyl (2016) (seriál)
Tri dni k slobode (2010)
Jen pro doplnění kompletní desítky a taky nahradí K.N. v nových pirátech třikrát hurááá!