Recenzie (166)
Stratili sme Stalina (2017)
Trefne, drsne, utek z Kolymy s dalsimi 12 lidmi - to je snad inspirovano pribehem neuspesneho umorneho planovani a uteku zminenem v Souostrovi Gulag - spoustu veci v tomto filmu se skutecne takto dely
Excalibur (1981)
To nejlepší jak má film vypadat - to vše má tento film.
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Bavilo. Po celou dobu. Dobré herecké výkony.
Najtemnejšia hodina (2017)
Nenudil jsem se ani chvíli, naopak - byl jsem napjatý. Bavilo mě to tedy v celé stopáži filmu. Škoda, že se nedalo více prostoru době post-Churchill. Menší mínus je, že mi občas Oldman připomínal Zemana, to můj dojem občas narušilo :-).
Nanking (2007)
Kvalitní doplněk po přečtení knihy. Dojemné, hrůzostrašné, hrdinské. Tomuto všemu lze předejít, lze tomu předcházet. Doporučuji si poslechnout přednášky od Jordan Petersona, skrz jehož doporučení jsem přečetl knihu o této události.
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Párkrát jsem se zasmál.
Blade Runner 2049 (2017)
Zdlouhavé.
Crumb (1994)
"It's the only piece of film that I have ever seen that captures Freudian pathology." - Jordan Peterson 1:22:00 https://youtu.be/UoQdp2prfmM
Srdcu nerozkážeš (2017)
Čekal jsem komedii, dostal jsem drama.
Votrelec: Covenant (2017)
Hvězdička za pocit úžasu nad existencí po cestě z kina.