Recenzie (182)
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Fim má mnoho nedostatkov, počas pozerania som si nevšimol ani jeden. Dej človeka celkom zaujme. No i tak, ak si to rozoberiete neskorej, pár veci vám nebude dávat zmysel.
Black Books (2000) (seriál)
http://www.youtube.com/watch?v=aaeeCV8eRr4 Môj najoblúbenejší seríal, určite pobaví mnoho ľudi, avšak občas sa stane, že sa budtete nudiť
Choď na to! (1983)
znova som sa nasmial ako sa ma:D
Šťastný Luke (1991)
film môjho detstva niet o čom:D
Šimon a Matúš (1975)
trocha slabšie ako jednotka, no i tak pné humoru
Šimon a Matúš idú na riviéru (1975)
Pozeram, že aký sú divný tento Bud a Terence, no oni to nie sú, hovorím, že trápny imitátory, no musím povedať, že som sa pritomto nasmial tak veľmi, že som si istý, že nie je film s B&T ktorý by ma pobavil viacej, ako toto
Dvaja misionári (1974)
Kto hľadá nejaký extrémny príbeh alebo skrytú myšlienku tak bude sklamaný, no čo sa ale žánru týka ja som sa nasmial a i tie ich mlátičky boli v pohodke...filmy môjho detstva
Hrochy v Afrike (1979)
Komédia plná humoru, ktorý často ani smiešny nieje. No to ale nemení nič na tom, že je to slušný film.
Zbraně SS - Hitlerova elitní bojová síla (1990)
Trocha iný dokument o druhej svetovej vojne. Nejde len o celodenné rozpravanie o tom aký boli nemci zlí ale tuto ukazuje profesionalitu zbraní SS. Točí sa to okolo SS ale pekne to i porozpráva o udalostiach okolo. Velmi pekné. Kto čítal Kesslera si príde na svoje
Obávaný bojovník (2006)
pekné boje slušný príbeh.