Posledné recenzie (205)
Trestanec (2017)
Kvalitně natočeno, dobrý Nikolaj... ale... je to tak vleklý a depresivní, že to znova rozhodně nechcete absolvovat. Tohle není kousek, kterej by se ve mě nějak zapsal a na kterej bych vzpomínal ještě nějakej ten večer. Bezpohlavní vězeňské drama. Krimi to za mě nevidělo ani z dálky.
Resident Evil: Vitajte v Raccoon City (2021)
Jasně je tu vidět snaha být věrný herní předloze. Panství, Raccoon police station, vyloženě kopie některých scén ze hry...sakra i oblečení sedí a pak ti místo blond bouchače hraje Leona nějakej syřan s charakterem totálního vola. Režisér se nerozhodnul jestli točí střeštěnou chujovinu nebo atmosferický horor. Herci neví jestli hrají soudní drama nebo parodii typu Žhavé výstřely. RE franchise mám rád a tak moc jsem chtěl už jednou konečně dobrej film! Místo toho zas hnůj akorát tentokrát jinak uleženej.
Zabijak Joe (2011)
No to byl zas film, toto není pro každýho! Přehlídka toho jak se může debilní nápad "zabijeme mámu a shrábnem prachy za pojistku" zvrhnout víc a víc a úplně nejvíc. MM v hlavní úloze zabijáka Joe je ikonickej, bezvadně prožitej. Nejlepší je posledních 20 minut v brutálně odsýpajícím tempu kdy Joe vyloží karty pěkně na stůl a to pěkně od podlahy a bez servítek. Tu vychvalovaná KFC blowing scéna mi přišla spíš dementní a tak asi není divu, že nepůjdu tak vysoko jako zbytek Vás zvrhlých kouřičů stehen.