Recenzie (248)
Gorily v hmle: Príbeh Dian Fosseyovej (1988)
Asi to budou ty gorily, ale ....... tohle je jeden z mála filmů, na který můžu stále dokola koukat, nechat si stále dokola při určitých scénách přejíždět mráz po celým těle a taky uronit nějakou tu slzu.
Ďaleko od neba (2002)
Snímek o omezenosti lidské rasy a přetěžké době v životech těch, kteří občas nemají strach.
Catwoman (2004)
Za jistě nemalý rozpočet se povedlo dobrý B.
Anjeli a démoni (2009)
Ale asi budu zaujatý, neb na mistrovství knižního zpracování jen tak někdo nedosáhne
Eragon (2006)
3* za draka/y
Vtáčia klietka (1996)
Hrozně zábavná komedie vycházející z podstaty homo chování :)) Xenofobní části obyvatelstva nedoporučuji.
Batman a Robin (1997)
Nejhorší neotpýřina z celé serie. UFF! Kam se podělal Burtonova fantazie.
Mravec Z (1998)
Pohádka?! Žil byl jedne neurotický mraveneček ...... :))
Nehanební bastardi (2009)
Sen každého židovského občana :)) "Nečekaně" vtiipné dialogy, Bradley, .... tomu všem však kraluje pan Waltz. Prostě skvělej výkon.
Pavučina snov (2003)
Nejnepovedenější adaptace Kingovi knihy mírně řečeno. Natvrdo - HOVADINA'