Obľúbené filmy (10)
Príchod z minulosti (1999)
tento film bol dlho jeden z mojich najoblubenejsich videla som ho asi 100 krat ! adam je proste... ;)
Sám doma (1990)
Milujem tento film!!! :)
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Batman začína (2005)
Zoolander (2001)
Supeer smiala som sa a smiala
Rodinka úžasných (2004)
Návrat do budúcnosti (1985)
X-Men: Prvá trieda (2011)
Blbý a blbší (1994)
10 vecí, ktoré na tebe nenávidím (1999)
I don´t care, I love it!!!