Recenzie (334)
Carnivale (2003) (seriál)
FREAKS seriál, u něhož Vám může vadit přílišné zaujetí nad sakrárním a psychologickým studiem záporné hlavní postavy. Já vlastně mám rád tyhle seriály, kde dojdou prachy od producentu a skončej tam, kde mají. Nesdílím názor, že seriál skončil špatně či předčasně, myslím si pravý opak, i když je pravdou, že jsem očekával, že kněz bude v závěru vyvádět trochu víc :). Každopádně seriál hltáte díl po dílu a máte tak možnost vychutnat si rauš z d vacetičtyřnásobné návykové legální drogy, kde všech 24 dávek, nejsou žádný projímadlo.Atmosféru neukrojíte ani řeznickym nožem.
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969) (seriál)
Občas se musí čekat na dobrej vtip, kterej nakonec přide a stojí za to.
Cesty slávy (1957)
Asi máj best Kubrick.
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
Když já nemám toho trpaslíka rád :(
Modrý zamat (1986)
Maloměstská atmosféra sedí strejdovi Lynchovi asi nejvíce.
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Nejlepší telenovela co znám, kde normální je snad jenom recepční Lucy.
Requiem za sen (2000)
Tenhle film nechci dlouho vidět.
Meine Eltern (2004)
i WANNA FEEL, FEEL YOUR BODY
Obrazy starého sveta (1972)
Vlastně nepoznáte, zda je to film, či výstava fotografií....
Jackie Brownová (1997)
Asi nejvyspělejší Tarrantino, kde konverzační smažbu podává velice vkusně a dospěle. Ještě k tomu skvělý comeback Pam Grier, plus jeden z nejlepších soundtracků všech dob.