Posledné recenzie (747)
Ja kapitán (2023)
masáž...nezlobte se na mne, ale už toho bylo dost...
Počestné paní pardubické (1944)
Snad proto,že v nich bydlím (jsem náplava), tak mám tenhle film moooc v oblibě...hlavně katovku a jejího Mistra ostrého meče...
Kina a Juk: Príbeh líštičiek (2023)
Se mi budete smát, ale já se vrátila do doby,kdy jsem byla malá holka a tyhle příběhy jsem vždycky obrečela...a tak i tentokrát..papírový kapesníky nestačily..po kině jsem vypadala,jakoby mi vymřelo příbuzenstvo a bulela jsem ještě v noci ...asi jsem to prostě potřebovala... a tu čepici s límcem z polární lišky, v Maxově barvě, tu nikdy nosit nebudu...slibuju! Jen ta vypravěčka, mne hodně rušila. Regina Řandová by to dala mnohem líp.