Recenzie (2 318)
Hotel Paradise (2012) (relácia)
K tomuhle se nemá cenu nějak rozsáhle vyjadřovat, vše tu bylo napsáno (třeba komentář od Zecka je krásně výstižný). Za mě pro tuhle sračku 0%.
Ecce homo Homolka (1969)
Pro mě 0%
Hogo fogo Homolka (1970)
Pro mě 0%
Kozmetička a zviera (1997)
Nuda nuda nuda, 0%
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
pěkná sračka!!!!! 0%
Nováci (1995) (seriál)
Trapárna jako storo všechno, co natočí Nova. 0%
Zúfalé ženy robia zúfalé veci (2018)
V čem to má být komedie. Vždyť je to trapné a nudné. Hnus 0% :(
Geokjungmaseyo, gwishinibnida (2012) (seriál)
Zajímavej filmek, kterej dokáže pobavit a i rozrsmutnit. Hlavní dvojice je hodně povedená. Ošklivej prosťáček a kráska v podobě ducha jsou sehraní a nenudí. Hudba je taky pěkná. Filmek je hodně odpočinkovej a mě utekl jako voda, nějak jsem ani neměl čas nic předvídat. Za mě 70% :)