Recenzie (304)
Nekonečný príbeh (1984)
Nezapomenutelný snímek,se kterým se vždy vracím do dětských let, kdy jsem jako Bastien kružil po nebi a zachraňoval všechny světy.. Opravdu krásná pohádka pro všechny věkové kategorie do 15-ti let .)
Sila priateľstva (2007)
Velmi silný příběh o přátelství, neutichající touze o nápravu, o touze překonat vše pro pocit, že Vás někdo potřebuje. Tímhle filmem mi Cheadle přirostl k srdci ještě víc, než filmem Crash.. Sandler to dokázal již mnohem dříve!
Sezóna Titanov (2000)
Proč jsou všechny filmy o americkém fotbale podle skutečné události ? No, je pravda, že také všechny jsou velmi dobrými snímky sportovními i dramaty.. Tento není výjjimkou a patří mezi ty nejlepší..
Mechanik zabijak (2011)
Tento žánr já opravdu můžu.. Statham výborný jako vždy a jen mě velmi mile překvapilo i obsazení Bena Fostera, protože to je fakt týpek s nezaměnitelným citem pro role parchantů s dobrým srdcem a nebo žádným..
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Nejlepší akční film posledních let. Perfektní herci, opravdu skvosty akčních filmů, se sešli a odvedli pod Slyovou režií hodně dobrou práci.. Statham a jeho představení na hřišti.. to je moje.. vůbec bojové scény byly luxusní a příběh by rychlý, překvapivý a dávám 91%
Cliffhanger (1993)
Klasika se Slyem v nejlepší formě musí nadchnout každého..Napětí, akce, sice předvídatelný průběh, ale patří mezi to nejlepší z Harlinovi režie..
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Knihu jsem nečetl, ale film je tak hrozně nudná volovina, že jsem větší neviděl
Zlatý kompas (2007)
Líbí se mi,nenadchlo, ale herecké obsazení, digitálnost a délka tak akorát mi představila snímek, který řadím mezi to lepší fantasy poslední doby..
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Další skvělý Bond! Doporučuji všem, kteří tohohle špiona nemusí.. Je to nářez!
James Bond: Casino Royale (2006)
Film je opravdu bomba. Nový Bond je prostě správný hajzl, kočky ho žerou víc než Bondy ostatní, káry má vymazlenější a akce jsou parádní a moderní.. 90%