Recenzie (18)
Hagen Baden - Červi v kině (1993) (hudobný videoklip)
SOLOM. a lubospoti, chlapci, oba jste na omylu. Klip existuje, je v něm Fanánek i Leona, ale taky spousta násilí(ona slavná bitka). Na YouTube je to bohužel moc extrémní, ale klip JE! v odkazu níže, nemáte zač. https://zvraceny.cz/content/36015-hagen-baden---cervi-v-kine
Deuce of Spades (2011)
Faith je pěkná ženská s citem pro pěkný auta! Víc takovejch ženskejch! Film povedenej, ani na něm není vidět že rozpočet byl jenom! 25.000 dolarů! 4 hvězdy jak vyšitý na křiváku Johnnyho Callawaye!
Hospoda (1996) (seriál)
V porovnání s "dobovou" produkcí TV Nova (Nováci, Mládkovi estrády...) rozhodně perla. Seriál přesně ze života "hospodských povalečů". Všechno funguje, parta štamgastů je opravdu jak vystřižená z kdejakého pajzlu, jen postava domácího Jonáše je trošku prkenná. Dále si nedovedu představit místo pana Menzela pana Kopeckého, ten by podle mého z party vyčníval. Zkrátka a dobře, místo hvězdiček, 5 pivínek!
Druhá šanca 2 (2009)
nejsem zrovna velkej fanda westernů, ale Triggerman má něco do sebe. Terrence i přes svůj věk dokázal, že je stále ve formě, akorát mi tam chyběl Bud Spencer a trocha střílení....
Hop (2011)
Film určený převážně dětem, ale pobaví se u něj i dospělí. 3 hvězdičky - 1. za Davida Hasselhoffa, 2. za britský akcent hlavního hrdiny a 3. za rockový soundtrack
Vreskot 4 (2011)
Vřískot? Spíš nepodařenej remake Scary Movie 1
Avatar (2009)
neskutečně ubulená limonáda.....zbytečně dlouhý a nudný! člověk by na tu přiteplenou planetu modrejch křováků poslal atomovku a byl by klid....na co Worthingtona na vozíčku?
Blubberella (2011)
Se mi zdá, že jste tady na Uweho všichni vysazený.......to mu závidíte ty prachy, který dává do svejch filmů? Nebo co? Vždyť jeho filmy jsou kolikrát lepší než ty, který maj Oscara!
Mortal Kombat: Legacy (2011) (seriál)
No, dal bych 5 hvězd, ale štve mně to opakování předchozího dílu skoro přes půlku dalšího......Jinak je to zajímavě natočený a hodně podobný hře. Klidně by z toho mohli udělat celovečerák!
Sajrajt sága (2010)
Musim se přiznat, že jsem viděl 1. díl Stmívání (ubulená limonáda), ale tohle mně dostalo :-D rozhodně bych "upírům" v tomhle filmu věřil víc že jsou upíři než ve Stmívání. 3 hvězdy za vtip