Recenzie (270)
Veronika Marsová (2004) (seriál)
Tento seriál se mě vůbec nelíbí,protože je vykonstruovaný s hrozně líbivý aby se na neho dívalo co nejvíc lidí.
Úsvit mŕtvych (2004)
Nevím ale mě to neskutečně nudilo ani sem se na to nedodíval viděl sem hodinu a říkám si děkuji nechci více.
Príbeh žraloka (2004)
Přehnáné udělané tak aby se to líbilo a to očividně . Zaměřeno primárně na mladší publikum prostě průměr se vším všudy 50%
Anjelská tvár (2001)
Nuda ale pěkná taková poetická 2*
Princezná z mlyna (1994)
Pro mě citový film ten my nekažte a ani se nepokoušejte mi ho zkazit přesto se vám to nepodaří :-D
Bota jménem Melichar (1983)
2. nejlepší Troškův film po Jasněnce,ale i tak není ani zdaleka dokonalý,prostě klasika za totalitního režimu
Tele Tele (2000) (relácia)
Bývalo to veselé v nynější době odpad ale jelikož se tu hodnotí jak nynějšek tak minulost tak dávám 2*
Simpsonovci (1989) (seriál)
Nejlepší,nepřekonatelný fantastický zábavný mazec. Co víc chcete slyšet?? Já myslím že nic :-))
Obsluhoval som anglického kráľa (2006)
Kvalitní podívaná, celkově zábavné ale boužel plýtké. Nevyužit obrovský potenciál příběhu,dalo se z toho prostě vyždímat ovela víc emocí, herci kromě kaisera jsou velmi anonymní,nedostávají šanci se moc prosadit.Menzel nás vodí za ručičky jako kdyby jsme se dívali na jeho první film. shrnu jedním slovem: průměr. Boužel film mě trochu zklamal ale kupodivu zklamání se dostavilo až dva dny po tom co jsem film viděl, ihned po kině sem byl spokojen,asi to chtělo uležet.
Výměna (2001) (seriál)
Průměrný seriál ,který jde špatně sehnat ale nemá to smysl takže se nenervujte.