Obľúbené seriály (10)
Kosti (2005)
...seriál mě neskutečně baví, každý díl vtáhne do děje nejen spáchaným zločinem a forézním zkoumáním, ale i propletenými životy jednotlivých postav, doufám, že bude na podzim i slibovaná 5.řada
Myšlienky vraha (2005)
Ja, Claudius (1976)
Nejslavnější seriál o starověkém Římu byl strhující, napínavý...skvěle zahraný i nadabovaný, klobouk dolů, jsem šťastná, že vyšel konečně i na DVD.
Agatha Christie's Poirot (1989)
Dexter (2006)
Odpočívej v pokoji (2001)
Tento seriál mě chytl okamžitě, už v prvních minutách při smrtelné nehodě způsobené cigárem...hodně nerada jsem se loučila s touto povedenou rodinkou...dost mi lezla v průběhu na nervy Lisa, ale to byl určitě skvělý psychologický tah ;o)))
Vraždy v Midsomeri (1997)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Hříšní lidé města pražského (1968)
Rada Vacátko a inspektoři Mrázek, Brůžek a Bouše...jejich boj s pražskou galérkou...jeden z nejlepších seriálů své doby...
Čáryfuk (1970)
Baví mě, pořád, vždy se při sledování přistihnu, že mám na tváři úsměv :o)